Hvis jeg var Beathe

lørdag, mars 19, 2005

Påskeferie

Ingenting er så godt som å være hjemme hos familien, få litt oppvartning, og ikke minst kunne møte venninnene sine igjen. Dessuten er det noe sjarmerende over denne byen når det nærmer seg vår. Ja, det er ingen tvil om at dette blir årets beste påskeferie, hehe.

Tok bussen opp. Fra Møre til Oslo. Naturen som fløt forbi vinduet mitt var uimotståelig vakker, og jeg hadde fin musikk i ørene og koste meg, men jeg har likevel bestemt meg for å ta flyet tilbake over påskehelgen, for det er noe med at jeg godt kan bruke de reisetimene til helt andre ting, som for eksempel å se etter noen kjekke gutter.

Nok om det. Mamma har lovet meg et skikkelig festmåltid i dag. Og det gleder jeg meg til. Er alltid så koselig når mamma lager god mat. Da hender det seg at pappa sniker til seg et smil også. Brødrene mine har reist bort til familie og venner, så det er bare meg igjen her, med pappa og mamma, og det er akkurat som i gamle dager og det er koselig.

Senere i kveld skal jeg ut med noen venninner. Kanskje tar vi en tur på kino, café og muligens noen glass vin der før vi svinger oss ut i det yrende, blinkende liv innenfor et av byens mange diskotek. Det gleder jeg meg til, spesielt siden det er tre måneder siden jeg så de sist.

Vel, påskeferien er et faktum og jeg må ut og handle med mor. God påske alle sammen!

Åh, hvis jeg var Beathe!

4 Kommentarer:

  • At 17:05, Anonymous Anonym said…

    Nei, du får ikke registrert denne liksomblog'en på nettdagbok.

     
  • At 21:44, Anonymous Anonym said…

    Ahaha, føler du deg tråkka på, dronning Lexidh?

     
  • At 20:44, Anonymous Anonym said…

    ikke bare det, hun trenger oppmerksomhet, siden hun poster det i all offentlighet.

     
  • At 12:44, Anonymous Anonym said…

    Ikke holder med hverken den ene eller den andre, men etter som jeg observerer tidt og ofte (jeg registerer ip-adresser) så er det du, bak denne dagboken som lager kvalme og negativitet i alle blogger ikke Lexidh. Du barnslige gutt bake denne blogg burde jo heller skrive litt selv, isteden for å bruke din tid på negative kommentarer og spydigheter i andres blogger. Jeg oppfordrer andre til umiddelbart å slette kommentarer fra denne kanten. Og til deg som ikke har så mye annet å gjøre, få deg et liv. En dyselektiker trenger også å skrive, ikke sant. Men ingen har sagt at jeg er det likevel. Jeg har leddgikt. Og jeg har også lov å skrive...

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem