Hvis jeg var Beathe

onsdag, mars 23, 2005

Brask & Bram, Big Little Sister

Det er lovlig sent, som de sier, og siden det er påskeferie har jeg vitterligen lov! Jeg har tråkket på asfalt i hele dag. Nå er jeg sliten og trøtt. Det er vel derfor jeg har tenkt å sove nå, og drømme litt om Espen Lind.

Skal bli med foreldrene mine til Sverige i morgen, på harrytur. Blir vel litt shopping. Håper jeg klarer å styre unna nikotinen. Litt alkohol kan jeg derimot unne meg selv, det synes jeg. Spesielt med tanke på alt oppstyret rundt denne bloggen på kort tid. I den forbindelse henviser jeg leseren til å lese både Andreas sitt farvel med nettdagbok, samt Hjortens farvel. Takk for støtten, gutter! Tonje har også skrevet noen ord om meg her.

Jeg håper virkelig noen tar initiativ til å starte et nytt samlingspunkt for norske bloger.

Men nok om den saken. La brask være bram. Jeg må få i meg noen timer søvn før jeg går løs på nok en onsdag i mitt lange liv. Bil tur-retur Sverige. Café med Ida. Ja, i morgen - som forøvrig allerede er i dag (snakk om tjuvstart) - har en hel del høner å plukke med meg.

Hjelp, jeg tror jeg har onsdagsfeber. Jeg får ikke sove!

Åh, hvis jeg var Beathe!

2 Kommentarer:

  • At 19:54, Anonymous Anonym said…

    nå har ikke jeg vært aktiv blogger på en stund, men har tatt opp tråden igjen - og ville egentlig bare si at dersom jeg på noen måte kan være med og hjelpe til med å lage et alternativ til nettdagbok.no, så vil jeg gjerne det.

     
  • At 23:48, Anonymous Anonym said…

    Det er allerede gjort. :) http://www.imperfektum.net er fryktelig enkel foreløpig, men den skal bli mer fyldig og den fungerer (skal gjøre, skyt meg om jeg tar feil)

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem