Hvis jeg var Beathe

lørdag, juli 26, 2008

Sluttet å skrive?

For to år siden skrev jeg at jeg hadde sluttet å skrive. Jeg løy ikke. Jeg sluttet faktisk å skrive. Men hva skjedde? Jeg brakk benet, møtte en type som bedro meg, og søkte en jobb jeg aldri fikk. Jeg er ikke arbeidsledig nå, det går bra med benet, men jeg er fremdeles single, og får altfor lite oppmerksomhet. Jeg trenger oppmerksomhet, helst den samme oppmerksomheten som Blondinbella får, og jeg vil også ha mitt eget wikipediaoppslag. Det vil jeg!

Men hva er det som skjer med venninnene mine? De går i barndommen. K har begynt å leke med de små ponnyene sine igjen, og hun snakker om dem hele tiden, akkurat som i gamle dager. P er forelsket for ørtende gang, og snakker ikke om annet, og hun minner meg om den gangen hun var fjorten. Herregud, det er snart ti år siden. Vel, ikke ti år, selvsagt ikke, men ikke langt unna (JEG BEGYNNER IKKE Å BLI GAMMEL!).

Hvor finner jeg drømmegutten? Hvordan? Jeg trenger oppskriften. I bytte har jeg oppskriften på verdens beste vafler (med svært få kalorier). Denne varmen gjør meg gal. Og jeg vil så gjerne ri.

Åh, hvis jeg var Beathe!