Hvis jeg var Beathe

onsdag, mars 30, 2005

Sykkelonsdag

I dag har jeg syklet og jeg må ærlig innrømme at jeg er i dårligere form enn jeg trodde. Uansett var det deilig å trille ned den lange bakken fra der jeg bor ned til hovedveien, å kjenne vinden blåse meg i ansiktet. Solen skinte og folket så ut til å nyte været nede i sentrum, noen med iskrem, andre med sine fargerike sommerlige t-skjorter, og enda noen med sandaler. Det er ikke akkurat sommer, men det er neimen ikke langt unna. Og hvem er glad for det? Du og jeg, vel!

iTunes kiler meg litt i navlen nå, med den fine musikken, men jeg sier ikke hva det er, for det er nesten for flaut, men jeg synes det er fint og fordi jeg synes det, blir det så mye lettere å se på ting med et smil. Livet er til for å nytes. Det mener i hvert fall jeg.

Og fordi jeg har vært så flink til å sykle i dag, unner jeg meg en ekstra god middag, dog litt sent, fordi jeg rett og slett ikke har merket sulten før nå. I kveld blir det lime-marinert kyllinglår med persillesaus. Du tror kanskje jeg får besøk også? Av noen venninner? Da tar du ikke feil. Altså en ekstra god grunn til å lage en ekstra god middag. K. og V. kommer over og vi skal ha en skikkelig jentekveld. Ikke matprat, men mat OG prat. Og fjas.

En ting er sikkert. I kveld skal jeg sovne med full mage, godt humør og en utslitt kropp.

Åh, hvis jeg var Beathe!

1 Kommentarer:

  • At 07:43, Anonymous Anonym said…

    with no damage to your business’ budget whatsoever.

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem