Hvis jeg var Beathe

torsdag, juni 02, 2005

En gang om dagen?

Nå er det slik at jeg slipper ham inn og ting er på gli og lydene kan minne om smatting, men det er absolutt ikke hva det er. Nytelse er kanskje en sak av privat art. Javisst er det det, men jeg kan ikke noe for at jeg i øyeblikkets rus skriker, nærmest skjelvende:

Jaggu!

Tenk, det er hva jeg skriker, og jeg ser han blir forskrekket. Det var ikke hva han forventet. Men han skal prise seg selv lykkelig. Han har ikke 299 oppdrag igjen. I hvert fall ikke i dag.

Heldige mann. (Hun peker på han, den nakne unge mannen med glinsende hud.) Heldige kvinne. (Nå er det han som peker, på den nakne unge kvinnen med bar rumpe på en ubekvem stol, tastende - også hun glinsende.)

Åh, hvis jeg var Beathe!

2 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

<< Hjem